Логотип Репозиторијума
  • English
  • Српски
  • Srpski
  • Пријави се
    Нови корисник? Кликните овде да бисте се регистровали.Јесте ли заборавили лозинку?
  • Заједнице & Колекције
  • Комплетан Репозиторијум
  1. Старт
  2. Прегледај по аутору

Прегледај по Аутор "Tomović, Radoslav"

Сада се приказује 1 - 2 од 2
Резултати по страници
Опције сортирања
  • Учитавање...
    Сличица
    Ставка
    POČETNA ISTRAŽIVANJA S CILJEM RAZVOJA METODOLOGIJE ZA PROCJENU INTEGRITETA CILINDARSKOG SKLOPA AVIONSKOG KLIPNOG MOTORA
    (Mašinski fakultet Istočno Sarajevo, Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2018) Vučetić, Nikola; Jovičić, Gordana; Milovanović, Vladimir; Krstić, Branimir; Rakić, Dragan; Tomović, Radoslav; Antunović, Ranko; Golubović, Dušan; Košarac, Aleksandar; Jeremić, Dejan
    U radu je dat pregled istraživanja mehaničkih otkaza različitih strukturnih elemenata vazduhoplova, kao u učestalost pojedinih mehanizama otkaza. Naveden je konkretan problem pucanja glave cilindra avionskog vazdušno hlađenog klipnog motora, te je predstavljen plan i cilj istraživanja u cilju razvoja metodologije za procjenu integriteta cilindarskog sklopa. U okviru planiranih istraživanja neophodno bi bilo izvršiti eksperimentalnu analizu mehaničkih karakteristika legure aluminijuma 242.0 na sobnoj i povišenoj temperaturi, kao i numeričku analizu cilindarskog sklopa. Prikazani su očekivani rezultati istraživanja, kao i zaključna razmatranja vezana za značaj samog istraživanja.
  • Учитавање...
    Сличица
    Ставка
    PRODUCT DEVELOPMENT PROCESS REGARDING TO CUSTOMER EMOTIONAL NEEDS
    (Faculty of Mechanical Engineering, University of Montenegro, 2017) Marković, Biljana; Ivanović, Lozica; Đurić, Aleksija; Tomović, Radoslav
    A successful development of a new product implies satisfaction of customer’s requirements to the level of their individual wishes which include emotions as well. A new or innovative product should be designed to support customer needs, including the customer’s persona which can be done by including feelings or emotions into interaction with the product. Customers tend to make a decision about a product based on their perception, values and reflections, so designers and manufacturers should consider making emotional design a bottom line in a product development. Therefore, the aim of this paper is to describe evaluation of customer needs regarding to product development process.
Адреса
Вука Караџића 30,
71126 Лукавица, Источно Сарајево,
Република Српска
БиХ
Контакт
+387 57 320 330
univerzitet@ues.rs.ba
https://www.ues.rs.ba
понедељак-петак: 07.30 - 15.30
Корисничка подршка
Универзитетски рачунарски центар
+387 57 320 140
urc@ues.rs.ba
https://urc.ues.rs.ba

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback